Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grillo" data-source="post: 555389" data-attributes="member: 82137"><p>Tjena</p><p></p><p>Fett sugen att haka på, åkt skidor sen jag var 4. Tänkte väll kanske jobba lite om jag får chansen, men åka har ju högst prio.</p><p>Inte tänkt så mycket på var, bara det finns bra offpist och mycket snö.</p><p></p><p>Har inte så stora krav på boende, så länge man har tak över huvudet så.</p><p></p><p>Håller mig gärna till alperna, då det är min första säsong.</p><p></p><p>// Grillo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grillo, post: 555389, member: 82137"] Tjena Fett sugen att haka på, åkt skidor sen jag var 4. Tänkte väll kanske jobba lite om jag får chansen, men åka har ju högst prio. Inte tänkt så mycket på var, bara det finns bra offpist och mycket snö. Har inte så stora krav på boende, så länge man har tak över huvudet så. Håller mig gärna till alperna, då det är min första säsong. // Grillo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Polare till säsong 09/10 i alperna!?
Tillbaka
Topp