Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 18100" data-attributes="member: 14197"><p>Solstace där trampade du blejdsdojjan mitt i klaveret va? Par definition vad är en politisk ideologi? Denna din uppfattning är garanterat icke överensstämmande med den som majoriteten av medlemmarna här har vad nyss nämnda sak äro. </p><p></p><p>Vad gäller frågan; höger, vänster eller mitti får man väl anta att det gäller åt vilket håll man lägger k*ken i kallingarna, eller? För du vet väl lika väl som alla andra tänkande individer att den berömda vänster-höger-skalan (tack Sören Holmberg) och svensk block-/partipolitik har föga gemensamt med politiska ideologier. Sen har vi till detta den svenska rödtjutsfilosofiska, bingolottoförblindade samt inbillade sjuka svenska ankdammen där de som hela sitt liv lever på skattemedel, aldrig är kapabla att skaffa sig ett hederligt arbete på varvet samt hänger på erotiska nattklubbar i Belgien för skattemedel kallar sig politiker. Men nån politisk ideologi vill jag inte tillskriva det patrasket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 18100, member: 14197"] Solstace där trampade du blejdsdojjan mitt i klaveret va? Par definition vad är en politisk ideologi? Denna din uppfattning är garanterat icke överensstämmande med den som majoriteten av medlemmarna här har vad nyss nämnda sak äro. Vad gäller frågan; höger, vänster eller mitti får man väl anta att det gäller åt vilket håll man lägger k*ken i kallingarna, eller? För du vet väl lika väl som alla andra tänkande individer att den berömda vänster-höger-skalan (tack Sören Holmberg) och svensk block-/partipolitik har föga gemensamt med politiska ideologier. Sen har vi till detta den svenska rödtjutsfilosofiska, bingolottoförblindade samt inbillade sjuka svenska ankdammen där de som hela sitt liv lever på skattemedel, aldrig är kapabla att skaffa sig ett hederligt arbete på varvet samt hänger på erotiska nattklubbar i Belgien för skattemedel kallar sig politiker. Men nån politisk ideologi vill jag inte tillskriva det patrasket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Tillbaka
Topp