Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 18122" data-attributes="member: 28432"><p>Politiken(politikerna) skiter ju uppenbarligen i dom som är på bergen när det finns snö där så jag tycker vi ska skita i dom!!!</p><p>vi betalar 12% skatt till dom där köttskallarna när vi ska åka skidor medans alla andra som håller på med idrott bara betalar 6%, fastän ÅKA SKIDOR(tidningen) och SLAO gått ut och fört kampanjer för att få sänkt skatt så har det inte hänt nåt.</p><p>Vilka två sporter är det mest ungdomar och vuxna som utövar? Skidor och Snowboard,dom korta grejerna som några kör vill jag inte nämna för det kan skada mitt rykte men det jag vill ha sagt är att vi borde mailbomba Göran eller nån annan i riksdagen tills vi får igenom våran sak!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 18122, member: 28432"] Politiken(politikerna) skiter ju uppenbarligen i dom som är på bergen när det finns snö där så jag tycker vi ska skita i dom!!! vi betalar 12% skatt till dom där köttskallarna när vi ska åka skidor medans alla andra som håller på med idrott bara betalar 6%, fastän ÅKA SKIDOR(tidningen) och SLAO gått ut och fört kampanjer för att få sänkt skatt så har det inte hänt nåt. Vilka två sporter är det mest ungdomar och vuxna som utövar? Skidor och Snowboard,dom korta grejerna som några kör vill jag inte nämna för det kan skada mitt rykte men det jag vill ha sagt är att vi borde mailbomba Göran eller nån annan i riksdagen tills vi får igenom våran sak!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Tillbaka
Topp