Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nesta" data-source="post: 18128" data-attributes="member: 12649"><p>Efter att ha läst igenom alla inlägg som finns här så är det svårt att inte gå på personangrepp. Varför envisas du med att snacka ekonomi och politik, det här är ju, som någon nämnde, för de flesta av oss en oas.</p><p></p><p>Jag kan bara tala för mig själv när jag säger att freeride hjälper mig dämpa abstinensen på sommaren eftersom det är det enda sätt jag kan göra det på. Jag har ingen farsa som kan skicka mig på helikopter-vecka i Canada, vilket jag fått en liten aning om att du har. Så lägg av med de där jävla idiotförsöken att få detta till ett politiskt forum, jag vill kunna skratta när jag läser inläggen här, inte bli irriterad.</p><p></p><p>(Om jag inte använder tillräckligt svåra ord för ditt tycke så får du faktiskt ursäkta mig, jag är bara simpel medelklass.)</p><p></p><p>Sincerely, Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nesta, post: 18128, member: 12649"] Efter att ha läst igenom alla inlägg som finns här så är det svårt att inte gå på personangrepp. Varför envisas du med att snacka ekonomi och politik, det här är ju, som någon nämnde, för de flesta av oss en oas. Jag kan bara tala för mig själv när jag säger att freeride hjälper mig dämpa abstinensen på sommaren eftersom det är det enda sätt jag kan göra det på. Jag har ingen farsa som kan skicka mig på helikopter-vecka i Canada, vilket jag fått en liten aning om att du har. Så lägg av med de där jävla idiotförsöken att få detta till ett politiskt forum, jag vill kunna skratta när jag läser inläggen här, inte bli irriterad. (Om jag inte använder tillräckligt svåra ord för ditt tycke så får du faktiskt ursäkta mig, jag är bara simpel medelklass.) Sincerely, Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politik!
Tillbaka
Topp