Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politiska disskutioner...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 48159" data-attributes="member: 13962"><p>Jag skulle bara vilja säga att den senare tidens politiska debatt, även om den drog ut på tiden, var mycket intressant.</p><p>Kul att se att även skidåkare kan slå den politiska näven i bordet när det behövs. Att sedan alla tycker olika kommer man ju inte ifrån. Det är bara kul tycker jag.</p><p>Jag hoppas att det även i framtiden kommer intressanta ämnen angående etik och moral inom skidsporten, men det får inte gå till överdrift. Freeride.nu är ett skidforum och inte ett forum för politisk debatt.</p><p>Tack ska ni ha grabbar...</p><p></p><p>/fogy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 48159, member: 13962"] Jag skulle bara vilja säga att den senare tidens politiska debatt, även om den drog ut på tiden, var mycket intressant. Kul att se att även skidåkare kan slå den politiska näven i bordet när det behövs. Att sedan alla tycker olika kommer man ju inte ifrån. Det är bara kul tycker jag. Jag hoppas att det även i framtiden kommer intressanta ämnen angående etik och moral inom skidsporten, men det får inte gå till överdrift. Freeride.nu är ett skidforum och inte ett forum för politisk debatt. Tack ska ni ha grabbar... /fogy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Politiska disskutioner...
Tillbaka
Topp