Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
[Poor Boyz] X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bo87" data-source="post: 84570" data-attributes="member: 32300"><p>Jag har kollat in alla trailers från Poor Boyz senaste film X och nu har jag kommit fram till en sak. Många tror att den här rullen kommer innehålla åkning från tidigare år. Detta tror dock inte jag... Om man kollar trailern så visst, den innehåller gamla hopp och så, men det betyder inte att dessa kommer vara med i den slutgiltiga produkten.</p><p>Jag tror bara dessa klipp var med som en jämförelse mot hur långt vi har kommit idag.</p><p>Poor Boyz skriver bara själva att de visar resultatet av 10 års skidåkning. </p><p></p><p>Om man sen tittar på alla andra trailers, d.v.s. Jon Olssons pre-view och några andras så ser man inga gamla klipp. Inte heller från Crash- eller highlightklippen...</p><p></p><p>Citat:</p><p>"This fall, Poor Boyz is pleased to present the culmination of ten years in freeskiing mayhem with the 16mm and High Def Film….”X”"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bo87, post: 84570, member: 32300"] Jag har kollat in alla trailers från Poor Boyz senaste film X och nu har jag kommit fram till en sak. Många tror att den här rullen kommer innehålla åkning från tidigare år. Detta tror dock inte jag... Om man kollar trailern så visst, den innehåller gamla hopp och så, men det betyder inte att dessa kommer vara med i den slutgiltiga produkten. Jag tror bara dessa klipp var med som en jämförelse mot hur långt vi har kommit idag. Poor Boyz skriver bara själva att de visar resultatet av 10 års skidåkning. Om man sen tittar på alla andra trailers, d.v.s. Jon Olssons pre-view och några andras så ser man inga gamla klipp. Inte heller från Crash- eller highlightklippen... Citat: "This fall, Poor Boyz is pleased to present the culmination of ten years in freeskiing mayhem with the 16mm and High Def Film….”X”" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
[Poor Boyz] X
Tillbaka
Topp