Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
portes du soleil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berry" data-source="post: 84485" data-attributes="member: 23656"><p>Hur är det med Montriond då?</p><p>På pistkartan i lyxkatalogen som Morzines turistbyrå skickade till mig så ser det ut som Montriond ligger ungefär 100 nedanför Morzine. Men man vet ju hur det kan vara ibland, 100 m höjdskillnad kan vara bra mycket längre om det skall promeneras - och det verkar som det är det man får göra (om man nu inte kör bil fram och tillbaka hela tiden) för det finns ingen utmarkerad lift upp till Morzine. Anledningen till att jag frågar är att en av Morzines fyra/fem fastighets förmedlare menade </p><p>att det var ont om ledigt långtidsboende i själva Morzine, och nämnde då istället Montriond som alternativ. Väntar fortfarande på svar från de andra fastighetsförmedlingsbyråerna, men jag tänkte höra efter om det var någon (Gubbfan kanske) som hade lite koll på Montriond och avstånd till Morzine..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berry, post: 84485, member: 23656"] Hur är det med Montriond då? På pistkartan i lyxkatalogen som Morzines turistbyrå skickade till mig så ser det ut som Montriond ligger ungefär 100 nedanför Morzine. Men man vet ju hur det kan vara ibland, 100 m höjdskillnad kan vara bra mycket längre om det skall promeneras - och det verkar som det är det man får göra (om man nu inte kör bil fram och tillbaka hela tiden) för det finns ingen utmarkerad lift upp till Morzine. Anledningen till att jag frågar är att en av Morzines fyra/fem fastighets förmedlare menade att det var ont om ledigt långtidsboende i själva Morzine, och nämnde då istället Montriond som alternativ. Väntar fortfarande på svar från de andra fastighetsförmedlingsbyråerna, men jag tänkte höra efter om det var någon (Gubbfan kanske) som hade lite koll på Montriond och avstånd till Morzine.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
portes du soleil
Tillbaka
Topp