Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Powder sucks?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nissegbg" data-source="post: 936654" data-attributes="member: 128501"><p>Funderar på att köpa Stepchild Powder Sucks med technine t9 bindningar, ska ha den ett tag så den ska kunna ta runt 80kg utan att bli för mjuk (väger 70kg nu). Kommer användas mestadels till offpist och park. Är 177 lång.</p><p></p><p>I Sverige så kan jag bara hitta längden 155 är det tillräckligt eller ska jag gå upp till 158 (har det ens någon betydelse eller är det vikten som avgör?)</p><p></p><p>Om inte den brädan är bra så söker jag bindningar plus bräda för max 4000kr. </p><p>Oneoff har just nu mycket rea men har ingen aning vilken bräda som passar mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nissegbg, post: 936654, member: 128501"] Funderar på att köpa Stepchild Powder Sucks med technine t9 bindningar, ska ha den ett tag så den ska kunna ta runt 80kg utan att bli för mjuk (väger 70kg nu). Kommer användas mestadels till offpist och park. Är 177 lång. I Sverige så kan jag bara hitta längden 155 är det tillräckligt eller ska jag gå upp till 158 (har det ens någon betydelse eller är det vikten som avgör?) Om inte den brädan är bra så söker jag bindningar plus bräda för max 4000kr. Oneoff har just nu mycket rea men har ingen aning vilken bräda som passar mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Powder sucks?
Tillbaka
Topp