Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Prao på skandinavisk ort!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellarn" data-source="post: 866528" data-attributes="member: 101289"><p>bump, men till vecka 14 och 15, våran mentor sa fel... Jag har mailat många men inte fått svar från många också. Några som berättat att de inte kan ta emot mig är Åre skistarshop torget, Åre skistar skidskola, Hemsedal alla skidskolor och skidshoppar som är "skistars", Lindvallen skistarshop (skistarshop gick om jag löste boende själv) och skidskola, Tandådalen skistarshop, Hansons i Åre, Åre "Verkstan", Kungsberget, och en del andra som jag inte kommer på nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellarn, post: 866528, member: 101289"] bump, men till vecka 14 och 15, våran mentor sa fel... Jag har mailat många men inte fått svar från många också. Några som berättat att de inte kan ta emot mig är Åre skistarshop torget, Åre skistar skidskola, Hemsedal alla skidskolor och skidshoppar som är "skistars", Lindvallen skistarshop (skistarshop gick om jag löste boende själv) och skidskola, Tandådalen skistarshop, Hansons i Åre, Åre "Verkstan", Kungsberget, och en del andra som jag inte kommer på nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Prao på skandinavisk ort!
Tillbaka
Topp