Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1027563" data-attributes="member: 45902"><p>Tjena Johan!</p><p></p><p>Blir väl lättare om du räknar pris per person. Visserligen 3 barn du har med dig. </p><p></p><p>Tror ett bra pris för resa, boende, liftkort och halv/hel pension brukar ligga på 6-7 tusen. Då snackar vi billigt i mina ögon. Det där erbjudandet för 50 resulterar då isånafall på 10k/per person. Du borde maila och kika om det går att få billigare i och med att du har barn med dig. Om du nu inte suttit och kollat på såna erbjudanden. </p><p></p><p>Jag tycker de BÖR gå att få tag på en resa för 5 i prisklass mellan dom två du anger här ovan om inte billigare. Men maila som sagt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1027563, member: 45902"] Tjena Johan! Blir väl lättare om du räknar pris per person. Visserligen 3 barn du har med dig. Tror ett bra pris för resa, boende, liftkort och halv/hel pension brukar ligga på 6-7 tusen. Då snackar vi billigt i mina ögon. Det där erbjudandet för 50 resulterar då isånafall på 10k/per person. Du borde maila och kika om det går att få billigare i och med att du har barn med dig. Om du nu inte suttit och kollat på såna erbjudanden. Jag tycker de BÖR gå att få tag på en resa för 5 i prisklass mellan dom två du anger här ovan om inte billigare. Men maila som sagt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Tillbaka
Topp