Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PCarmichael" data-source="post: 1027581" data-attributes="member: 60517"><p>Flyger ej Ryanair till Grenoble t.ex? Dom tar gärna mycket extra för att ta med egna skidor etc. Därifrån kan man ta sig till många olika platser. Se om det finns lägenheter att hyra i t.ex Serre Chevalier, Montgenèvre etc. Brukar gå att hitta någorlunda prisade Chalet. Magngan verkar vara någonting på spåret annars! Lycka till Bellzebubb hoppas familjen kan komma iväg till Alperna till vintern!</p><p></p><p>edit: Kan STARKT rekommendera Serre Chevalier för mycket blandad åkning. Varit där 2 säs och älskar det mer och mer för varje gång jag ser tillbaka på dom orörda åk jag tagit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PCarmichael, post: 1027581, member: 60517"] Flyger ej Ryanair till Grenoble t.ex? Dom tar gärna mycket extra för att ta med egna skidor etc. Därifrån kan man ta sig till många olika platser. Se om det finns lägenheter att hyra i t.ex Serre Chevalier, Montgenèvre etc. Brukar gå att hitta någorlunda prisade Chalet. Magngan verkar vara någonting på spåret annars! Lycka till Bellzebubb hoppas familjen kan komma iväg till Alperna till vintern! edit: Kan STARKT rekommendera Serre Chevalier för mycket blandad åkning. Varit där 2 säs och älskar det mer och mer för varje gång jag ser tillbaka på dom orörda åk jag tagit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Tillbaka
Topp