Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1027591" data-attributes="member: 12924"><p>Tjena Belzebubb,</p><p>Ska precis som ni, köra premiärtur för knattarna till alperna i vinter. Personligen har jag inga problem med att boka allt själv, istället för att låta researrangörerna göra det, vilket naturligtvis gör att man kommer undan billigare. Och även kan välja precis vilken ort man vill till.</p><p>Så påsklovet kommer att tillbringas i Sölden för ca 20 stycken tusenlappar för hela familjen. Och då har jag räknat in flyg ToR, hyrbil hela veckan, lägenhet, och liftkort. Mat, bäss och Fernet tillkommer, men det gör det ju även hemma. Fick hyfsat billiga flygbiljetter med Lufthansa, 6 tkr för hela ligan.</p><p>Österrike har generellt sett lite generösare liftkortsregler för barnen, om man jämför med Frankrike och Schwiez. Dvs man kan komma undan med fina rabatter, eller helt, om man väljer rätt ort och har rätt ålder på barnen.</p><p></p><p>Så boka själv, och spara några lappar till Ferneten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1027591, member: 12924"] Tjena Belzebubb, Ska precis som ni, köra premiärtur för knattarna till alperna i vinter. Personligen har jag inga problem med att boka allt själv, istället för att låta researrangörerna göra det, vilket naturligtvis gör att man kommer undan billigare. Och även kan välja precis vilken ort man vill till. Så påsklovet kommer att tillbringas i Sölden för ca 20 stycken tusenlappar för hela familjen. Och då har jag räknat in flyg ToR, hyrbil hela veckan, lägenhet, och liftkort. Mat, bäss och Fernet tillkommer, men det gör det ju även hemma. Fick hyfsat billiga flygbiljetter med Lufthansa, 6 tkr för hela ligan. Österrike har generellt sett lite generösare liftkortsregler för barnen, om man jämför med Frankrike och Schwiez. Dvs man kan komma undan med fina rabatter, eller helt, om man väljer rätt ort och har rätt ålder på barnen. Så boka själv, och spara några lappar till Ferneten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Premiärtur till Alperna för en hel familj
Tillbaka
Topp