Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som vet varför dessa goggles är så billiga? Jag vill inte på något sätt klaga men jag bara undrar för dem verkar vara bra också kostar dem inte mer än 400 kr............så man blir lite fundersam...
Om du har sett solbrillor i ett ställ på en mack eller liknande kan dessa vara av just märket prestige. Så det är inget högkvalitativt märke. Enligt mig.
det är sanning. prestige är ett lågkvalitetsmärke om man skall jämföra med scott, carrerra eller andra bättre märken.
det brukar handla om materialet i bågarna (frame) som på dyra märken är gjorda i en speciell mix av plast/gummi så att ramen inte blir kalla och spricker när man åker i massa minusgrader. sen är linserna stamdard på billiga märken och kanske immar lättare, är sämre ventilerade och det kan finnas en del brytningsfel etc. på en dyrare modell så är linsen av högre kvalitet och kan även vara splitterskyddad och värme/kyla tålig...
så det är som med allt annat i livet.. (generellt nu) billiga saker e ofta i lägre kvalitet med sämre med standardmaterial och utan finesser. dyrare märken är oftast gjorde med större omtanke på design och funktion.
(köp du ett par scott för samma pris så får du MYCKET bättre produkt..)