Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
pretzelmania tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 495148" data-attributes="member: 53905"><p>Som många undrar så undrar även jag vart freeride just nu är på väg. </p><p>Jag är ingen hater men börjar fan bli. </p><p>pretzel mania... </p><p>Att man gör en kringla. Nästan alla små kids idag sätter Pretzels men varför ska man slänga upp en tråd om det?</p><p>Det är idag som att lägga upp en tråd som heter 540 mania.</p><p>Helt meningslöst.</p><p></p><p>Och varför undrar alltid alla vad som är det fräckaste folk har suttigt?</p><p>Jag finner bara svaret i att man vill vara bäst, störst och vackrast. </p><p>Finns det någon vettig person idag som åker för att det är det bästa dom vet och inte för att vara coolast? </p><p></p><p>Det är ett ständigt jävla tjat om vem som sätter dom fetaste grejerna...</p><p>Where is the fun and chill som det brukade vara?</p><p></p><p>Men ja om man äter sådär 20kringlor på under 10minuter så har man lyckats med ett pretzel mania.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 495148, member: 53905"] Som många undrar så undrar även jag vart freeride just nu är på väg. Jag är ingen hater men börjar fan bli. pretzel mania... Att man gör en kringla. Nästan alla små kids idag sätter Pretzels men varför ska man slänga upp en tråd om det? Det är idag som att lägga upp en tråd som heter 540 mania. Helt meningslöst. Och varför undrar alltid alla vad som är det fräckaste folk har suttigt? Jag finner bara svaret i att man vill vara bäst, störst och vackrast. Finns det någon vettig person idag som åker för att det är det bästa dom vet och inte för att vara coolast? Det är ett ständigt jävla tjat om vem som sätter dom fetaste grejerna... Where is the fun and chill som det brukade vara? Men ja om man äter sådär 20kringlor på under 10minuter så har man lyckats med ett pretzel mania. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
pretzelmania tråden!
Tillbaka
Topp