Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
preview FET film, där alla kan vara med!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sweet-matte" data-source="post: 902413" data-attributes="member: 115195"><p>tjomors, jag och några poolare har sedan i fredags börjat filma ett stort projekt, tanken med projektet är att folk från inte bara där vi bor i skara utan även långt utifrån ska få va med i filmen, oavsett hur duktig man är. SÅ NU UNDRAR JAG, är det några utifrån som vill komma till skara och åka med oss, eller kan tänka sig att mötas på halva vägen eller så. kommer bli en fet film kan jag lova, kameror vi kommer använda: några stycken Gopro och 2 st Canon 600D med mera... Här är i allafall previewn (förhandsvisningen), som inte är så jätteseriös, och väldigt oplanerad, bara några spontana klipp från dag 1 där allt började... ps don't hate, do rate</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]FesG_VIRkhI[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sweet-matte, post: 902413, member: 115195"] tjomors, jag och några poolare har sedan i fredags börjat filma ett stort projekt, tanken med projektet är att folk från inte bara där vi bor i skara utan även långt utifrån ska få va med i filmen, oavsett hur duktig man är. SÅ NU UNDRAR JAG, är det några utifrån som vill komma till skara och åka med oss, eller kan tänka sig att mötas på halva vägen eller så. kommer bli en fet film kan jag lova, kameror vi kommer använda: några stycken Gopro och 2 st Canon 600D med mera... Här är i allafall previewn (förhandsvisningen), som inte är så jätteseriös, och väldigt oplanerad, bara några spontana klipp från dag 1 där allt började... ps don't hate, do rate [MEDIA=youtube]FesG_VIRkhI[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
preview FET film, där alla kan vara med!
Tillbaka
Topp