Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowjunkie" data-source="post: 1001403" data-attributes="member: 38201"><p>Men kom igen nu, vad gör min annons här? Är inte det här en tråd för helt orimliga prisbedömningar och överpriser? </p><p></p><p>Skidorna köptes på Stadium i torsdags i förra veckan, dekalerna sitter kvar på belaget, prislappen på framsidan och det finns kvitto. Exakt vilken risk, som skulle motivera ytterligare rabatt, skulle man ta om man köpte av mig när det finns kvitto? </p><p></p><p>Tycker du på fullaste allvar att det här är ett så extremt fall så att det är något att ta upp här? 3800:- är mitt utgångsbud, man vill ju alltid ha prutmån eftersom 90% av alla köpare här vill pruta. Skulle kostat ca 5000 kr hos Sport Conrad om längden fanns, så jag tycker mitt pris är mer än fair. Om jag hade försökt kränga ett par Head Monster 78 från 2004 för 3500 kr hade jag förstått om jag hamnat här. Tack för att du sabbar min försäljning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowjunkie, post: 1001403, member: 38201"] Men kom igen nu, vad gör min annons här? Är inte det här en tråd för helt orimliga prisbedömningar och överpriser? Skidorna köptes på Stadium i torsdags i förra veckan, dekalerna sitter kvar på belaget, prislappen på framsidan och det finns kvitto. Exakt vilken risk, som skulle motivera ytterligare rabatt, skulle man ta om man köpte av mig när det finns kvitto? Tycker du på fullaste allvar att det här är ett så extremt fall så att det är något att ta upp här? 3800:- är mitt utgångsbud, man vill ju alltid ha prutmån eftersom 90% av alla köpare här vill pruta. Skulle kostat ca 5000 kr hos Sport Conrad om längden fanns, så jag tycker mitt pris är mer än fair. Om jag hade försökt kränga ett par Head Monster 78 från 2004 för 3500 kr hade jag förstått om jag hamnat här. Tack för att du sabbar min försäljning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp