Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1023268" data-attributes="member: 83225"><p>Jag är väl irrationell då. Dock ska tilläggas att mina pjäxor sitter perfekt nu efter 3 tryckningar och med pads ditsatta vid hälsenan. Sammanlagd kostnad för mig var 2000, eftersom pjäxorna var nedsatta. Detta var lite av min poäng från början. Köper du pjäxor i butik får du gratis modifieringar och det missar du när du köper beg, därför är beggat ganska dyrt. Jag kan dessutom lova att sprutad innersko inte hade hjälpt mot de skav jag hade utan tryckning var vad som behövdes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1023268, member: 83225"] Jag är väl irrationell då. Dock ska tilläggas att mina pjäxor sitter perfekt nu efter 3 tryckningar och med pads ditsatta vid hälsenan. Sammanlagd kostnad för mig var 2000, eftersom pjäxorna var nedsatta. Detta var lite av min poäng från början. Köper du pjäxor i butik får du gratis modifieringar och det missar du när du köper beg, därför är beggat ganska dyrt. Jag kan dessutom lova att sprutad innersko inte hade hjälpt mot de skav jag hade utan tryckning var vad som behövdes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp