Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1025075" data-attributes="member: 1008"><p>Ang skidorna så kan du aldrig räkna löspriserna för skida och bindning. Det är inte det dom kostar. Du kan alltid köpa paket och då får du oftast lägga till mellan 0-1500:- för bindingen.</p><p>Sen är en fjolårsskida värd högst 50% direkt, är den sen använd så går det värdet ner fort. Tänk på att skidor alltid säljs ut för 30-50% billigare runt påsk och framåt. Finns dom sen kvar hösten efter så är det minst samma rabatt, oftast mer. Så en skida som kostar runt 3500:- ny skulle jag aldrig ge mer än 1500:- för, 2-2500:- om den har en bindning jag verkligen vill ha.</p><p></p><p>Ang jackan så är det ofta svårsålt. Försökte själv sälja ett väldigt lätt använt Oakleyställ under samma säsong det var nytt. Nypriset låg runt 4500:- för jacka, 4000:- för byxa och jag begärde 2000:-. Inte en enda intressent.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1025075, member: 1008"] Ang skidorna så kan du aldrig räkna löspriserna för skida och bindning. Det är inte det dom kostar. Du kan alltid köpa paket och då får du oftast lägga till mellan 0-1500:- för bindingen. Sen är en fjolårsskida värd högst 50% direkt, är den sen använd så går det värdet ner fort. Tänk på att skidor alltid säljs ut för 30-50% billigare runt påsk och framåt. Finns dom sen kvar hösten efter så är det minst samma rabatt, oftast mer. Så en skida som kostar runt 3500:- ny skulle jag aldrig ge mer än 1500:- för, 2-2500:- om den har en bindning jag verkligen vill ha. Ang jackan så är det ofta svårsålt. Försökte själv sälja ett väldigt lätt använt Oakleyställ under samma säsong det var nytt. Nypriset låg runt 4500:- för jacka, 4000:- för byxa och jag begärde 2000:-. Inte en enda intressent. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp