Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 1026289" data-attributes="member: 101593"><p>AugustAhlnas: De är värda så mycket som nån bjuder.</p><p>Ifall jag köper saker på forum/blocket osv är det för att jag kan spara ordentligt, inte bara en hundring eller så, att hålla på och deala med någon via mail med ev. paypal, frakt osv är bökigt och då ska "vinsten" motivera det. </p><p>Sen har man annat juridiskt läge när man köpt något i butik jämfört av en privatperson. </p><p>Sen har du en speciell nackdel i detta då en presumtiv köpare vet att du vunnit skidorna och därmed är varje krona du får för dem ren förtjänst. Så resonerar iaf jag. </p><p>Vissa som inte tycker sig få "rätt" pris håller på grejorna för länge tills de sen inte är säljbara alls. </p><p>Dina Opinion lär aldrig vara mer värda än just nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 1026289, member: 101593"] AugustAhlnas: De är värda så mycket som nån bjuder. Ifall jag köper saker på forum/blocket osv är det för att jag kan spara ordentligt, inte bara en hundring eller så, att hålla på och deala med någon via mail med ev. paypal, frakt osv är bökigt och då ska "vinsten" motivera det. Sen har man annat juridiskt läge när man köpt något i butik jämfört av en privatperson. Sen har du en speciell nackdel i detta då en presumtiv köpare vet att du vunnit skidorna och därmed är varje krona du får för dem ren förtjänst. Så resonerar iaf jag. Vissa som inte tycker sig få "rätt" pris håller på grejorna för länge tills de sen inte är säljbara alls. Dina Opinion lär aldrig vara mer värda än just nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp