Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 1029575" data-attributes="member: 101593"><p>Jo men 60% är ett snitt, gissar att Anja Pärsons muskelstyrka även jämfört med män av hennes vikt inte var 60%.</p><p>Sen går muskelstyrka att träna upp i hundratals procent.</p><p>Finns massor av damer i världscupen med mått som annonsören som säkerligen inte har problem att åka på en 186 som för mig är en medellängd. </p><p>Jag är ju varken stor eller särskilt stark, i bra form definitivt, men alla yngre elitidrottare oavsett kön hoppas jag för deras skull är starkare.</p><p>Mina pjäxor är 25.5, inte mycket skillnad mot damers där. Alla mina skidor är "190" (188-190cm mätt tip-to-tail) har testat åka på 201 också, det gick bra det med.</p><p>Kroppslängden är rätt ointressant i det hela, muskelstyrka till viss del, teknik och typisk åkhastighet än viktigare.</p><p></p><p>eller så säljer annonsören för hon tycker de verkar jättelånga och blåljuger om sin egen åkning...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 1029575, member: 101593"] Jo men 60% är ett snitt, gissar att Anja Pärsons muskelstyrka även jämfört med män av hennes vikt inte var 60%. Sen går muskelstyrka att träna upp i hundratals procent. Finns massor av damer i världscupen med mått som annonsören som säkerligen inte har problem att åka på en 186 som för mig är en medellängd. Jag är ju varken stor eller särskilt stark, i bra form definitivt, men alla yngre elitidrottare oavsett kön hoppas jag för deras skull är starkare. Mina pjäxor är 25.5, inte mycket skillnad mot damers där. Alla mina skidor är "190" (188-190cm mätt tip-to-tail) har testat åka på 201 också, det gick bra det med. Kroppslängden är rätt ointressant i det hela, muskelstyrka till viss del, teknik och typisk åkhastighet än viktigare. eller så säljer annonsören för hon tycker de verkar jättelånga och blåljuger om sin egen åkning... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp