Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1048966" data-attributes="member: 83225"><p>Jäkligt svårt eftersom modellen inte verkar finnas längre. Frågan är då ifall den du har är eftertraktad eller om folk snarare extravärderar den nya modellen. Normalt brukar ju ca 2500-3000 för en gammal skida och 1000-1500 för en bindning av Baron-typ vara rätt normalt. Enda Influence jag hittade på Länna var för 5300 med Griffon så 500 spänn extra för Baron är väl inte orimligt så 5000 kanske är möjligt, om du hittar någon med rätt storlek på pjäxor osv. Behövs ommontering lär ju betalningsviljan krympa lite. Tror inte du blir dumförklarad om du sätter ut dem för 4500-5000 men kanske kan behöva prutas lite, who knows. Allt beror ju också på hur angelägen du är. Jag har själv lagt ut betydligt äldre skidor för lika mycket men då behöver jag inte sälja dem och kan låta dem ligga på köp och sälj och se vad som händer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1048966, member: 83225"] Jäkligt svårt eftersom modellen inte verkar finnas längre. Frågan är då ifall den du har är eftertraktad eller om folk snarare extravärderar den nya modellen. Normalt brukar ju ca 2500-3000 för en gammal skida och 1000-1500 för en bindning av Baron-typ vara rätt normalt. Enda Influence jag hittade på Länna var för 5300 med Griffon så 500 spänn extra för Baron är väl inte orimligt så 5000 kanske är möjligt, om du hittar någon med rätt storlek på pjäxor osv. Behövs ommontering lär ju betalningsviljan krympa lite. Tror inte du blir dumförklarad om du sätter ut dem för 4500-5000 men kanske kan behöva prutas lite, who knows. Allt beror ju också på hur angelägen du är. Jag har själv lagt ut betydligt äldre skidor för lika mycket men då behöver jag inte sälja dem och kan låta dem ligga på köp och sälj och se vad som händer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp