Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeLium" data-source="post: 1074453" data-attributes="member: 48397"><p>Förlåt, en nostalgitripp:</p><p>Jag har tillbringat en del tid på Swallow från sent sjuttiotal under mitten på nittiotalet, när jag fick ärva, eller rättare sagt knyckte dem av min farsa. Stålkanterna var fastskruvade och nära en centimeter breda. De var helt enastående i Stenmarkkortsväng och hade en respons som var av allt annat jag hade åkt innan dess, typ Elan, Rossignol och Dynastar. Toppsheetet var djupblått med en vit racingrand på mitten. Det satt ett par platta Look-bindningar på med en gummistrapp som lossade skidan från foten. </p><p></p><p>Sen fick jag ett par K2 VC GS Triaxial(?) 208cm och kärleken tog slut med japanskan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeLium, post: 1074453, member: 48397"] Förlåt, en nostalgitripp: Jag har tillbringat en del tid på Swallow från sent sjuttiotal under mitten på nittiotalet, när jag fick ärva, eller rättare sagt knyckte dem av min farsa. Stålkanterna var fastskruvade och nära en centimeter breda. De var helt enastående i Stenmarkkortsväng och hade en respons som var av allt annat jag hade åkt innan dess, typ Elan, Rossignol och Dynastar. Toppsheetet var djupblått med en vit racingrand på mitten. Det satt ett par platta Look-bindningar på med en gummistrapp som lossade skidan från foten. Sen fick jag ett par K2 VC GS Triaxial(?) 208cm och kärleken tog slut med japanskan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp