Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1096908" data-attributes="member: 60010"><p>Sen har vi ju hans sköna inlägg där han säger att hans nya tådelar är lika värdelösa som dom första:</p><p></p><p>"Katastrofbindning om man frågar mig. 1. om skidan löst ut är det ju ett jäkla meck att få bort all is/snö som samlas under tådelen så att den ska kunna hamna i läge för att kunna klivas i igen. Fattar inte hur man tänkt där? 2. När detta fenomen uppstår och is/snö samlats under tån och skidan ska tas av så trycker man ner utlösaren som så klart inte kan gå ner pga snö/is samlingen, men då slår min bindning över i något typ av baklås och måste bändas tillbaka med en rejäl skruvmejsel och med ursinning kraft. Inte att rekommendera om man är ute på strapats och saknar en fet skruvmejsel! Jag fick nya tå-delar men det kommer ju inte lösa något alls. Konstruktionen är ju den samma?! Beast 16, inköpta 2016 pratar vi om. Suck...varför finsn inte detta med bland någon test som gjort undrar jag?"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1096908, member: 60010"] Sen har vi ju hans sköna inlägg där han säger att hans nya tådelar är lika värdelösa som dom första: "Katastrofbindning om man frågar mig. 1. om skidan löst ut är det ju ett jäkla meck att få bort all is/snö som samlas under tådelen så att den ska kunna hamna i läge för att kunna klivas i igen. Fattar inte hur man tänkt där? 2. När detta fenomen uppstår och is/snö samlats under tån och skidan ska tas av så trycker man ner utlösaren som så klart inte kan gå ner pga snö/is samlingen, men då slår min bindning över i något typ av baklås och måste bändas tillbaka med en rejäl skruvmejsel och med ursinning kraft. Inte att rekommendera om man är ute på strapats och saknar en fet skruvmejsel! Jag fick nya tå-delar men det kommer ju inte lösa något alls. Konstruktionen är ju den samma?! Beast 16, inköpta 2016 pratar vi om. Suck...varför finsn inte detta med bland någon test som gjort undrar jag?" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp