Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1137938" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle dock ta den där med en rejäl näve salt. Använder du den så kommer du garanterat få grejerna sålda men du lär också gå miste om en hel del pengar...</p><p></p><p>Jag testade den på min egen senaste affär och när jag dessutom överdriver både skick och tid jag ägt den (bägge är på gränsen men avrundade till skidornas fördel på bägge) så kommer den inte ens upp i hälften av vad jag sålde dem för. Mycket förklaras av att nypriset nu är högre än när jag köpte dem men även om jag skriver i nuvarande nypris, istället för vad jag gav, så föreslår den ett pris en bra bit under vad jag just fick. Så som jag skrev innan. Har du bråttom och vill va säker på att få sålt då kan du nyttja den. Annars behöver du göra en lite mer grundlig research om just din pryl...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1137938, member: 83225"] Jag skulle dock ta den där med en rejäl näve salt. Använder du den så kommer du garanterat få grejerna sålda men du lär också gå miste om en hel del pengar... Jag testade den på min egen senaste affär och när jag dessutom överdriver både skick och tid jag ägt den (bägge är på gränsen men avrundade till skidornas fördel på bägge) så kommer den inte ens upp i hälften av vad jag sålde dem för. Mycket förklaras av att nypriset nu är högre än när jag köpte dem men även om jag skriver i nuvarande nypris, istället för vad jag gav, så föreslår den ett pris en bra bit under vad jag just fick. Så som jag skrev innan. Har du bråttom och vill va säker på att få sålt då kan du nyttja den. Annars behöver du göra en lite mer grundlig research om just din pryl... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp