Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1137996" data-attributes="member: 29440"><p>Ja de ligger på knappt 2000 plus en bindning då, men har redan tre par skidor och var egentligen ute efter mer pistorienterada skidor, men har haft ett par gamla Corvus (utan rocker) och gillade dem riktigt bra.</p><p>Det var ju dock länge sen. Har sen dess haft både Anima och Atris från BC där Animan är favoriten och de har jag också kvar. Det är väl priset som är lockande samt att de kanske skulle komplettera Animan rätt bra kanske. Samtidigt står RTM 86 högt på önskelistan ligger i nuläget över min budget.</p><p></p><p>Ska man köra på ett par Jester 18 Pro (behöver jag egentligen inte men höjer kanske 2:a hands värdet eller ett par Look pivot 12 dual WTR (båda ligger på c:a 1500kr)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1137996, member: 29440"] Ja de ligger på knappt 2000 plus en bindning då, men har redan tre par skidor och var egentligen ute efter mer pistorienterada skidor, men har haft ett par gamla Corvus (utan rocker) och gillade dem riktigt bra. Det var ju dock länge sen. Har sen dess haft både Anima och Atris från BC där Animan är favoriten och de har jag också kvar. Det är väl priset som är lockande samt att de kanske skulle komplettera Animan rätt bra kanske. Samtidigt står RTM 86 högt på önskelistan ligger i nuläget över min budget. Ska man köra på ett par Jester 18 Pro (behöver jag egentligen inte men höjer kanske 2:a hands värdet eller ett par Look pivot 12 dual WTR (båda ligger på c:a 1500kr) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp