Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="goofybowl" data-source="post: 1199417" data-attributes="member: 168475"><p>Behöver hjälp med att sätta ett rimligt pris på ett skidkit jag säljer.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=158746[/URL]</p><p></p><p>Har försökt sälja detta i ett par veckor på olika köp & sälj men utan att lyckas. Nu ligger de ute på facebook för 1000:- i en lokal köp & sälj grupp.</p><p></p><p>Några har skrivit till mig och undrat om twintip går att åka vanlig slalom med och vänner som jag vet är ute efter skidor har sagt att det är bättre att hyra vanliga skidor för "de kan ändå inte göra volter". Skrämmer twintip bort folk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="goofybowl, post: 1199417, member: 168475"] Behöver hjälp med att sätta ett rimligt pris på ett skidkit jag säljer. [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=158746[/URL] Har försökt sälja detta i ett par veckor på olika köp & sälj men utan att lyckas. Nu ligger de ute på facebook för 1000:- i en lokal köp & sälj grupp. Några har skrivit till mig och undrat om twintip går att åka vanlig slalom med och vänner som jag vet är ute efter skidor har sagt att det är bättre att hyra vanliga skidor för "de kan ändå inte göra volter". Skrämmer twintip bort folk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp