Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1206785" data-attributes="member: 59831"><p>De är lite knepiga objekt det där då bindningen inte är jättehet längre. Atomic paketet skulle jag tippa på runt 4500 om skicket är bra. Dom andra skidorna har jag ingen koll på förutom att jag vet att dom är rätt dyra och lätta, så rent personligt blir inte det paketet så hett då det är en lätt dyr skida med en tung utdaterad bindning. Om de är utan hudar där så runt 4k där också kanske. </p><p>Bara min personliga åsikt, finns säkert folk som betalar mer. Men jag har sålt en del relativt dyra skidor med mer eftertraktade bindningar och fina hudar, och jag har fått mellan 5000-6500 när jag sålt dessa paket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1206785, member: 59831"] De är lite knepiga objekt det där då bindningen inte är jättehet längre. Atomic paketet skulle jag tippa på runt 4500 om skicket är bra. Dom andra skidorna har jag ingen koll på förutom att jag vet att dom är rätt dyra och lätta, så rent personligt blir inte det paketet så hett då det är en lätt dyr skida med en tung utdaterad bindning. Om de är utan hudar där så runt 4k där också kanske. Bara min personliga åsikt, finns säkert folk som betalar mer. Men jag har sålt en del relativt dyra skidor med mer eftertraktade bindningar och fina hudar, och jag har fått mellan 5000-6500 när jag sålt dessa paket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp