Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1216540" data-attributes="member: 59831"><p>Ja så där brant jävla rockerprofil var de inte på mina Hoji jag hade. Känns som något hänt där. Normalt sett är Hojin relativt snäll i sin rockerprofil, om än något progressiv, inte så mesig som ett par fullrockade Völkl, men inte en Hellbent heller.</p><p>Hojin är väldigt allround, relativt bred midja men inte så mkt skärning, så den känns rätt smidig att bränna de flesta typer av terräng på, så länge det inte är isig pist typ.</p><p>Den är kanske inte är den ultimata Sverigeskidan, mer allround turskida för nordamerika typ, men jävligt kul skida ändå. Jag letar dock efter en Raven och hade det funnits en begagnad sådan till detta pris hade jag slagit till på 2 röda, ett unikum på skidmarknaden. Hoppas på flera fullrockade, lätta skidor med progressiv stance och runt 100-105 midja, är typ bara Raven som uppfyller det vad jag vet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1216540, member: 59831"] Ja så där brant jävla rockerprofil var de inte på mina Hoji jag hade. Känns som något hänt där. Normalt sett är Hojin relativt snäll i sin rockerprofil, om än något progressiv, inte så mesig som ett par fullrockade Völkl, men inte en Hellbent heller. Hojin är väldigt allround, relativt bred midja men inte så mkt skärning, så den känns rätt smidig att bränna de flesta typer av terräng på, så länge det inte är isig pist typ. Den är kanske inte är den ultimata Sverigeskidan, mer allround turskida för nordamerika typ, men jävligt kul skida ändå. Jag letar dock efter en Raven och hade det funnits en begagnad sådan till detta pris hade jag slagit till på 2 röda, ett unikum på skidmarknaden. Hoppas på flera fullrockade, lätta skidor med progressiv stance och runt 100-105 midja, är typ bara Raven som uppfyller det vad jag vet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp