Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 1216602" data-attributes="member: 79407"><p>Jag skulle väl inte kalla den lätt, jag tror att den väger in på runt 2,2kg per skida ändå. Men de är faktiskt 200g lättare än mina Salomon Rocker2 108.</p><p></p><p>Folk är så rädda för repor, jag menar herregud man åker ju inte portar med dem? Repor som gått in i kärnan fattar jag varför folk lagar men annars är det ju ett nästan nödvändigt ont att få lite repor.</p><p></p><p>För mig är det inte värt att ta mig till någon avlägsen bussgodsterminal och skicka dem, då får jag hellre en slant mindre :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 1216602, member: 79407"] Jag skulle väl inte kalla den lätt, jag tror att den väger in på runt 2,2kg per skida ändå. Men de är faktiskt 200g lättare än mina Salomon Rocker2 108. Folk är så rädda för repor, jag menar herregud man åker ju inte portar med dem? Repor som gått in i kärnan fattar jag varför folk lagar men annars är det ju ett nästan nödvändigt ont att få lite repor. För mig är det inte värt att ta mig till någon avlägsen bussgodsterminal och skicka dem, då får jag hellre en slant mindre :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp