Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1237207" data-attributes="member: 175247"><p>Ja, det kan man ju tycka, men det är ju en fri marknad och folk får sätta vilka priser de vill och "försöka lura" mindre pålästa spekulanter. Är väl rätt låga odds att lyckas med det förhoppningsvis.</p><p>Sedan tycker jag nog att det är märkligt när det säljs nästan helt nya pjäxor så här utan någon förklaring.</p><p>Personligen skulle jag aldrig köpa pjäxor på annons även om det var under halva priset, de vill man prova ut i en kunnig butik där de även kan hjälpa en med justeringar/boot-fitting mm, allteftersom man "kör in" pjäxorna.</p><p>Kostnaden för ett par pjäxor är ju ändå bara en struntsumma jämfört med vad man lägger ut på skidresekostnader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1237207, member: 175247"] Ja, det kan man ju tycka, men det är ju en fri marknad och folk får sätta vilka priser de vill och "försöka lura" mindre pålästa spekulanter. Är väl rätt låga odds att lyckas med det förhoppningsvis. Sedan tycker jag nog att det är märkligt när det säljs nästan helt nya pjäxor så här utan någon förklaring. Personligen skulle jag aldrig köpa pjäxor på annons även om det var under halva priset, de vill man prova ut i en kunnig butik där de även kan hjälpa en med justeringar/boot-fitting mm, allteftersom man "kör in" pjäxorna. Kostnaden för ett par pjäxor är ju ändå bara en struntsumma jämfört med vad man lägger ut på skidresekostnader. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp