Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1249722" data-attributes="member: 83225"><p>Sitter insertsen kvar?</p><p></p><p>Spontant tänker jag att det är lite svårt att få betalt ordentligt eftersom bindningarna kanske inte är optimala som kombination. Så fullt möjligt att få bra betalt men också en ganska smal kundgrupp som inte hellre bara skulle ha en shift på skidan. Skidan borde ju vara 1500-2000, lite beroende på skicket. STHn kanske är värd en tusenlapp monterad, något mindre löst. Kingpinen är väl kanske 1500? Beror ju på årsmodell eftersom de hade lite problem. Hudarna är kanske en knapp tusenlapp på det. Kanske upp mot 6000:- om du hittar nån som vill ha just den bindningskombon men jag har svårt att se vem som skulle ta det framför att köpa skidan och bara dra dit en Shift.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1249722, member: 83225"] Sitter insertsen kvar? Spontant tänker jag att det är lite svårt att få betalt ordentligt eftersom bindningarna kanske inte är optimala som kombination. Så fullt möjligt att få bra betalt men också en ganska smal kundgrupp som inte hellre bara skulle ha en shift på skidan. Skidan borde ju vara 1500-2000, lite beroende på skicket. STHn kanske är värd en tusenlapp monterad, något mindre löst. Kingpinen är väl kanske 1500? Beror ju på årsmodell eftersom de hade lite problem. Hudarna är kanske en knapp tusenlapp på det. Kanske upp mot 6000:- om du hittar nån som vill ha just den bindningskombon men jag har svårt att se vem som skulle ta det framför att köpa skidan och bara dra dit en Shift. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp