Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1250892" data-attributes="member: 136280"><p>Jag tillhör den där skaran som köpt all åkutrustning ( brädor, längd &alpint) i fysiska affärer. </p><p>Givetvis hade jag fått bättre pris när jag köpte ett komplett toppturspaket på nätet men att spendera en heldag på alpint i Stockholm var en upplevelse bara det. Den servicen var riktigt bra. När allt skulle betalas så fick jag direkt en bra rabatt och sen fick jag frågan om jag behövde handskar eller annat på köpet. </p><p>Blev skidväska och en påse med kardborreband : ) Det var det jag behövde. </p><p>Två år senare träffar jag en för mig främmande karl i norr som frågade om jag var nöjd med skidorna. Jodå, det var han som hjälpt mig i affären. </p><p>För mig är det värt pengarna att få möjlighet till samtal och veta att händer det nått med utrustningen så sätter jag mig i bilen och lämnar in. Givetvis lite bök med ca 30mil bort men jag föredrar det framför mailkontakt och postpaket. </p><p>Det enda jag stör mig nått djävulskt på är att företag/affärer slutat dela ut klistermärken! </p><p>Vafaan! Som liten fick man alltid en klibba, oavsett om jag följde farmor till Sparbanken eller pappa till bensinmacken så gick jag hem med ett fränt klistermärke. För att inte prata om nävarna med klibbor från Oneoff, g-spot , systemett , streta style och allt vad det var. </p><p>Seafun Gävle var en av de sista som förstod storheten i klibbor. </p><p>Nästan så detta förtjänar egen tråd. </p><p></p><p>Långt från ämnet nu men jag skyller på corona.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1250892, member: 136280"] Jag tillhör den där skaran som köpt all åkutrustning ( brädor, längd &alpint) i fysiska affärer. Givetvis hade jag fått bättre pris när jag köpte ett komplett toppturspaket på nätet men att spendera en heldag på alpint i Stockholm var en upplevelse bara det. Den servicen var riktigt bra. När allt skulle betalas så fick jag direkt en bra rabatt och sen fick jag frågan om jag behövde handskar eller annat på köpet. Blev skidväska och en påse med kardborreband : ) Det var det jag behövde. Två år senare träffar jag en för mig främmande karl i norr som frågade om jag var nöjd med skidorna. Jodå, det var han som hjälpt mig i affären. För mig är det värt pengarna att få möjlighet till samtal och veta att händer det nått med utrustningen så sätter jag mig i bilen och lämnar in. Givetvis lite bök med ca 30mil bort men jag föredrar det framför mailkontakt och postpaket. Det enda jag stör mig nått djävulskt på är att företag/affärer slutat dela ut klistermärken! Vafaan! Som liten fick man alltid en klibba, oavsett om jag följde farmor till Sparbanken eller pappa till bensinmacken så gick jag hem med ett fränt klistermärke. För att inte prata om nävarna med klibbor från Oneoff, g-spot , systemett , streta style och allt vad det var. Seafun Gävle var en av de sista som förstod storheten i klibbor. Nästan så detta förtjänar egen tråd. Långt från ämnet nu men jag skyller på corona. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp