Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1292772" data-attributes="member: 41231"><p>Det där ser jag med. Men den är svår, köper man feta offpistlagg i butik är det ju 10.000 med bindning. Så jag fattar att man vill ha tillbaka ca 50% om man säljer de ett år senare. Men köper man de genom att skrapa internet(som en annan) kostar samma skidor ca 60% av priset i fysisk butik. Inte direkt så att jag vill köpa ett par begagnade för nästan samma samma pris som nya skidor på conrad. Köper man de nya kan man även dra av de på firman ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1292772, member: 41231"] Det där ser jag med. Men den är svår, köper man feta offpistlagg i butik är det ju 10.000 med bindning. Så jag fattar att man vill ha tillbaka ca 50% om man säljer de ett år senare. Men köper man de genom att skrapa internet(som en annan) kostar samma skidor ca 60% av priset i fysisk butik. Inte direkt så att jag vill köpa ett par begagnade för nästan samma samma pris som nya skidor på conrad. Köper man de nya kan man även dra av de på firman ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp