Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="packåsna" data-source="post: 1302407" data-attributes="member: 174728"><p>Fin halmgubbe du målar upp med pjäxor som använts flitigt i 10 år...</p><p></p><p>De pjäxorna som diskuterades såg i stort sett oanvända ut och jag har själv köpt pjäxor begagnat till halva priset som varit använda på en tur, dvs i stort sett nya.</p><p></p><p>Jag har dessutom gjort det otänkbara enligt dig. När jag var fattig student köpte jag ett par välanvända toppturpjäxor i karbon för en spottstyver. Pengarna jag sparade på det gjorde att jag kunde spendera 3 veckor extra ute i fjällen och topptura och klättra. </p><p></p><p>Men jag antar att jag borde stannat hemma och bara accepterat att jag var för fattig för skidåkning och alpinklättring istället för att dra ut och ha det kul i fjällen?</p><p></p><p>PS Jag har fortfarande kvar de pjäxorna och de är de bästa jag har haft för kombinerad topptur med isklättring. Värde =/= 0 kr, de är fula som stryk men turar fortfarande bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="packåsna, post: 1302407, member: 174728"] Fin halmgubbe du målar upp med pjäxor som använts flitigt i 10 år... De pjäxorna som diskuterades såg i stort sett oanvända ut och jag har själv köpt pjäxor begagnat till halva priset som varit använda på en tur, dvs i stort sett nya. Jag har dessutom gjort det otänkbara enligt dig. När jag var fattig student köpte jag ett par välanvända toppturpjäxor i karbon för en spottstyver. Pengarna jag sparade på det gjorde att jag kunde spendera 3 veckor extra ute i fjällen och topptura och klättra. Men jag antar att jag borde stannat hemma och bara accepterat att jag var för fattig för skidåkning och alpinklättring istället för att dra ut och ha det kul i fjällen? PS Jag har fortfarande kvar de pjäxorna och de är de bästa jag har haft för kombinerad topptur med isklättring. Värde =/= 0 kr, de är fula som stryk men turar fortfarande bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp