Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1309427" data-attributes="member: 144594"><p>Det är ju en bra skida i grunden, kanske litet klen bindning kan en del tycka men troligen ok för de flesta i målgruppen. Å andra sidan kanske en del stör sig på slitet topsheet... Om jag hade varit ute efter ett sådant par hade jag möjligen kunnat betala max 2000 men helst mindre. Det finns ju många liknande skidor i detta segment att få nya på rea varav en del för klart under 5000 med bindning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1309427, member: 144594"] Det är ju en bra skida i grunden, kanske litet klen bindning kan en del tycka men troligen ok för de flesta i målgruppen. Å andra sidan kanske en del stör sig på slitet topsheet... Om jag hade varit ute efter ett sådant par hade jag möjligen kunnat betala max 2000 men helst mindre. Det finns ju många liknande skidor i detta segment att få nya på rea varav en del för klart under 5000 med bindning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp