Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 624157" data-attributes="member: 13307"><p>Håller tummarna för att något går att få till, men misstänker att det kommer att bli problem. Generellt så har det gamla/nyttjade/begagnade paret skidor ett för högt värde för säljaren. Vet inte om det beror på sentimentala aspekter, okunskap eller gammal hederlig snålhet. </p><p></p><p>Den stora skillnaden gentemot TGR där det för många, som herr nyberg sa, handlar om att "hooka upp" någon annan med en go deal man själv lyckats komma över, så handlar det på FR mest om att tjäna pengar på sina gamla grejer. </p><p></p><p>Jag hoppas att jag har fel, men jag misstänker att det kommer att bli svårt att få folk att följa dessa riktlinjer. Till viss del beror detta på att det är mkt mer communitykänsla över TGR där folk faktiskt känner varandra på riktigt. Detta bidrar imo till en bättre stämning och vilja att hjälpa sina medskidåkare...</p><p></p><p>$.02</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 624157, member: 13307"] Håller tummarna för att något går att få till, men misstänker att det kommer att bli problem. Generellt så har det gamla/nyttjade/begagnade paret skidor ett för högt värde för säljaren. Vet inte om det beror på sentimentala aspekter, okunskap eller gammal hederlig snålhet. Den stora skillnaden gentemot TGR där det för många, som herr nyberg sa, handlar om att "hooka upp" någon annan med en go deal man själv lyckats komma över, så handlar det på FR mest om att tjäna pengar på sina gamla grejer. Jag hoppas att jag har fel, men jag misstänker att det kommer att bli svårt att få folk att följa dessa riktlinjer. Till viss del beror detta på att det är mkt mer communitykänsla över TGR där folk faktiskt känner varandra på riktigt. Detta bidrar imo till en bättre stämning och vilja att hjälpa sina medskidåkare... $.02 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp