Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 624598" data-attributes="member: 49358"><p>ja och det är ju det som är grejen här på FR att, som ngn tidigare har skrivit, många som säljer vill gärna tjäna pengar på sina grejer vilket jag tycker är wierd. Sätt ett pris som du själv hade köpt det för? </p><p>Sj fattar jag inte hur man kan med att köra den varianten och rent av blåsa ngn för att få ut en liten slant??? Har sj aldrig gjort det utan om jag göra mig av med ngt så ser jag till att jag hookar upp ngn med grejer ist för att tjäna ngn lapp. Karmapoints ist för 3 öl på afterskin...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 624598, member: 49358"] ja och det är ju det som är grejen här på FR att, som ngn tidigare har skrivit, många som säljer vill gärna tjäna pengar på sina grejer vilket jag tycker är wierd. Sätt ett pris som du själv hade köpt det för? Sj fattar jag inte hur man kan med att köra den varianten och rent av blåsa ngn för att få ut en liten slant??? Har sj aldrig gjort det utan om jag göra mig av med ngt så ser jag till att jag hookar upp ngn med grejer ist för att tjäna ngn lapp. Karmapoints ist för 3 öl på afterskin... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp