Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 624648" data-attributes="member: 63920"><p>Är saker 4 år gamla är det lite väl optimistiskt att tro att du ska få 10k när dom kostar 19k nya. Tänk själv, skulle du köpa en 4 år gammal cykel för 10k? Bara att sakerna är en säsong gamla drar ju ner priset till i princip 50% av originalpriset brukar jag tänka. En cykel nöts dessutom relativt mycket och kommer att gå sönder förr eller senare så därför är nog ingen speciellt sugen på en 4 år gammal cykel.</p><p></p><p>Tycker att prissättningsguiden på tgr var en bra mall att utgå från faktiskt!</p><p></p><p></p><p>Kul med lite heta känslor! Klart ni som är sponsrade inte ska ge bort saker när ni säljer, men du skrev ju själv att du brukar sälja goggles för 400-800 och alltid skicka med en extralins och det är schysst tycker jag.</p><p></p><p></p><p></p><p>Håller med PNyberg här, tycker det är rent ut sagt svinigt att blåsa folk sådär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 624648, member: 63920"] Är saker 4 år gamla är det lite väl optimistiskt att tro att du ska få 10k när dom kostar 19k nya. Tänk själv, skulle du köpa en 4 år gammal cykel för 10k? Bara att sakerna är en säsong gamla drar ju ner priset till i princip 50% av originalpriset brukar jag tänka. En cykel nöts dessutom relativt mycket och kommer att gå sönder förr eller senare så därför är nog ingen speciellt sugen på en 4 år gammal cykel. Tycker att prissättningsguiden på tgr var en bra mall att utgå från faktiskt! Kul med lite heta känslor! Klart ni som är sponsrade inte ska ge bort saker när ni säljer, men du skrev ju själv att du brukar sälja goggles för 400-800 och alltid skicka med en extralins och det är schysst tycker jag. Håller med PNyberg här, tycker det är rent ut sagt svinigt att blåsa folk sådär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp