Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 779903" data-attributes="member: 15091"><p>Jag röstar för att lägga den här tråden som klistrad och sen kan man, om man är smart, pröva sin annons här på den stora massan innan man lägger upp den. Om man är mindre smart sätter man ett sjukt överpris, blir "uthängd" här, vi får oss ett gott skratt och stämningen på Freeride blir mer uppsluppen :P.</p><p></p><p>Faktum kvarstår, den som förlorar mest på att sätta ett för högt pris i slutändan är ändå just säljaren, såtillvida denne inte lyckas lura på någon stackars knatte sina 2015 års Limited Edition bla bla bla lagg. </p><p>Jag personligen tycker att Köp&Sälj håller bra standard. Jag nyttjar den mest för att sälja prylar men det händer ofta att jag ser bra prylar till bra pris som jag skulle kunna tänka mig att köpa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 779903, member: 15091"] Jag röstar för att lägga den här tråden som klistrad och sen kan man, om man är smart, pröva sin annons här på den stora massan innan man lägger upp den. Om man är mindre smart sätter man ett sjukt överpris, blir "uthängd" här, vi får oss ett gott skratt och stämningen på Freeride blir mer uppsluppen :P. Faktum kvarstår, den som förlorar mest på att sätta ett för högt pris i slutändan är ändå just säljaren, såtillvida denne inte lyckas lura på någon stackars knatte sina 2015 års Limited Edition bla bla bla lagg. Jag personligen tycker att Köp&Sälj håller bra standard. Jag nyttjar den mest för att sälja prylar men det händer ofta att jag ser bra prylar till bra pris som jag skulle kunna tänka mig att köpa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp