Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 803456" data-attributes="member: 46762"><p>Riktiga män åker puckel, något som sliter ganska bra på topsheet och sidewalls om man håller tekniken... Sen lyckades jag dra på en liten rullsten när det var dåligt med snö, därav de små skavankerna i belaget.</p><p></p><p>Lyckligtvis bor jag inte i Göteborg, så jag har ingen aning vad Udéns har för priser, de har inga på nätet iaf. Vilken bindning följer med för 3500? Och vilken längd har de, allt som ofta är det skitkorta längder som finns kvar... 181 och 176 är svåra att få tag på. Men absolut, jag kan verkligen tänka mig att anpassa priset om någon spekulant visar jämförelsepriser...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 803456, member: 46762"] Riktiga män åker puckel, något som sliter ganska bra på topsheet och sidewalls om man håller tekniken... Sen lyckades jag dra på en liten rullsten när det var dåligt med snö, därav de små skavankerna i belaget. Lyckligtvis bor jag inte i Göteborg, så jag har ingen aning vad Udéns har för priser, de har inga på nätet iaf. Vilken bindning följer med för 3500? Och vilken längd har de, allt som ofta är det skitkorta längder som finns kvar... 181 och 176 är svåra att få tag på. Men absolut, jag kan verkligen tänka mig att anpassa priset om någon spekulant visar jämförelsepriser... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp