Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 806605" data-attributes="member: 49358"><p>Ne jag skämtar egentligen inte. Vad jag menar är att man oftast brukar vilja ha årets skida....men om årets är samma skida som förra årets (om man bortser från grafik) så spelar det mindre roll.</p><p></p><p>Vad jag menar är att Mr Hendryx säljer in sina skidor så stenhårt med att det han gör är the best..alla andra har delvis eller inte rätt alls. Sen så gör han om modellen HELT till nästa år och så vidare. Ser du nu vad jag menar?</p><p></p><p>Jag skulle ha svårt att köpa en hendryxskida och veta att nästa år som är den helt omgjord och antagligen bättre/annorlunda...så varför ska jag köpa dessa? Nu kanske jag är ngt färgad i detta då jag aldrig har testat ett par mer än ett par Vodo Child och klämt på senare modeller...så det är mkt möjligt att med en bra teknik så är de värda sina stålar. Men vad jag menar är att det är svårt att ge de skidorna ett högt andrahandsvärde då den modellen man vill sälja knappt kan kallas för en "prototyp" till årets fräscha skidor.</p><p></p><p>Dont h8 the player, h8 the offseason!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 806605, member: 49358"] Ne jag skämtar egentligen inte. Vad jag menar är att man oftast brukar vilja ha årets skida....men om årets är samma skida som förra årets (om man bortser från grafik) så spelar det mindre roll. Vad jag menar är att Mr Hendryx säljer in sina skidor så stenhårt med att det han gör är the best..alla andra har delvis eller inte rätt alls. Sen så gör han om modellen HELT till nästa år och så vidare. Ser du nu vad jag menar? Jag skulle ha svårt att köpa en hendryxskida och veta att nästa år som är den helt omgjord och antagligen bättre/annorlunda...så varför ska jag köpa dessa? Nu kanske jag är ngt färgad i detta då jag aldrig har testat ett par mer än ett par Vodo Child och klämt på senare modeller...så det är mkt möjligt att med en bra teknik så är de värda sina stålar. Men vad jag menar är att det är svårt att ge de skidorna ett högt andrahandsvärde då den modellen man vill sälja knappt kan kallas för en "prototyp" till årets fräscha skidor. Dont h8 the player, h8 the offseason! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp