Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 824150" data-attributes="member: 28198"><p>Dels så handlar det ju om "ett pris alla är nöjda med" och hur högt det priset är. Sedan så handlar det ju också om vad man upplyser köparen om. Upplyser man köparen om att "den här skadan är bara kosmetisk och skidan kommer att hålla lika bra som om skadan inte finns" så får man ju stå för det tycker jag.</p><p>När jag gör affärer med privatpersoner på forum som detta så har jag svårt att hävda juridiskt ansvar eller inte. Det handlar om litegrann om heder och samvete också.... Från både säljare OCH köpare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 824150, member: 28198"] Dels så handlar det ju om "ett pris alla är nöjda med" och hur högt det priset är. Sedan så handlar det ju också om vad man upplyser köparen om. Upplyser man köparen om att "den här skadan är bara kosmetisk och skidan kommer att hålla lika bra som om skadan inte finns" så får man ju stå för det tycker jag. När jag gör affärer med privatpersoner på forum som detta så har jag svårt att hävda juridiskt ansvar eller inte. Det handlar om litegrann om heder och samvete också.... Från både säljare OCH köpare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp