Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 855009" data-attributes="member: 51492"><p>Fick mina Sidestash med FT12 för 5630:- inkl frakt från S-C för ett tag sedan. Tror inte du hittar dessa under 9000 i Sverige.</p><p></p><p>Såg i Naxo22 tråden att S-C gav garanti trots att garantitiden gått ut. Måste vara mer än godkänt.</p><p>De få gånger jag haft strul med S-C så har jag få bra bemötande och extra rabatt.</p><p></p><p>Å andra sidan finns det ju en annan tråd med FT12 och en rad K2 skidor som pajat där S-C inte levererat garanti ännu. Troligen tar de inget som inte K2 står bakom, ska bli intressant att se. Hursomhelst så är det väl ingen svensk butik som vill ta på sig ett till synes återkommande fel heller utan backning från leverantören. </p><p></p><p>Hursomhelst så är Sverige inte en isolerad marknad längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 855009, member: 51492"] Fick mina Sidestash med FT12 för 5630:- inkl frakt från S-C för ett tag sedan. Tror inte du hittar dessa under 9000 i Sverige. Såg i Naxo22 tråden att S-C gav garanti trots att garantitiden gått ut. Måste vara mer än godkänt. De få gånger jag haft strul med S-C så har jag få bra bemötande och extra rabatt. Å andra sidan finns det ju en annan tråd med FT12 och en rad K2 skidor som pajat där S-C inte levererat garanti ännu. Troligen tar de inget som inte K2 står bakom, ska bli intressant att se. Hursomhelst så är det väl ingen svensk butik som vill ta på sig ett till synes återkommande fel heller utan backning från leverantören. Hursomhelst så är Sverige inte en isolerad marknad längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp