Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 862715" data-attributes="member: 35223"><p>Illa.... :D Jag var faktiskt in på SC och kollade under freeski-allmountain men där fanns den ej. My bad helt enkelt.</p><p></p><p></p><p></p><p>Näe, har ingen koll på vem säljaren är och bryr mig eg inte heller. Det jag vill påpeka är att man faktiskt bör kunna få försöka sälja sina grejer till någotsånär vettiga priser utan att bli upptagen i tråden. </p><p></p><p>Om du nu tyckte att första annonsen var så grymt dålig hade det väl varit bättre att du tex meddelat varför du tyckte att det var ett dåligt pris. För jag kan ärligt säga att jag inte tyckte att det var någon jättedålig annons. Visst inget klipp men ej heller ocker. </p><p></p><p>Sen är jag inte sämre än att jag kan ändra mig om någon hade kunna länka till en likadan skida för halvapriset hade jag givetvis helt plötsligt tyckt att det var en rätt dålig annons. </p><p></p><p>Angående företagsförsäljningen så kan jag bara hålla med dig. Dock kan jag ju inte utifrån annonsen utläsa att det är ett företag som säljer. Men du kanske har andra infokällor ? </p><p></p><p>Den andra gotaman du länkar till är ju enligt annonsen åkt 5 dagar (Andrés 1 dag) på till samma peng så jag har fortfarande svårt att se att det ska vara en sån dålig annons ? </p><p></p><p>Sen det här med förlegat vet jag inte riktigt. Exakt samma diskussion finns ju inom digitalkameravärlden. Bara för att det kommer nya tekniker så är ju dom gammal lika bra som när dom kom. Gissningsvis så togs det sjukt mkt bra foton även 2008 liksom hur många som helst lovordade Gotama av årsmodell 2008. </p><p></p><p>Med detta säger jag dock EJ att man inte ska försöka få så mkt ny teknik som möjligt till en så billig peng som möjligt. Bara att gamla saker inte blir värdelösa bara för att något nytt kommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 862715, member: 35223"] Illa.... :D Jag var faktiskt in på SC och kollade under freeski-allmountain men där fanns den ej. My bad helt enkelt. Näe, har ingen koll på vem säljaren är och bryr mig eg inte heller. Det jag vill påpeka är att man faktiskt bör kunna få försöka sälja sina grejer till någotsånär vettiga priser utan att bli upptagen i tråden. Om du nu tyckte att första annonsen var så grymt dålig hade det väl varit bättre att du tex meddelat varför du tyckte att det var ett dåligt pris. För jag kan ärligt säga att jag inte tyckte att det var någon jättedålig annons. Visst inget klipp men ej heller ocker. Sen är jag inte sämre än att jag kan ändra mig om någon hade kunna länka till en likadan skida för halvapriset hade jag givetvis helt plötsligt tyckt att det var en rätt dålig annons. Angående företagsförsäljningen så kan jag bara hålla med dig. Dock kan jag ju inte utifrån annonsen utläsa att det är ett företag som säljer. Men du kanske har andra infokällor ? Den andra gotaman du länkar till är ju enligt annonsen åkt 5 dagar (Andrés 1 dag) på till samma peng så jag har fortfarande svårt att se att det ska vara en sån dålig annons ? Sen det här med förlegat vet jag inte riktigt. Exakt samma diskussion finns ju inom digitalkameravärlden. Bara för att det kommer nya tekniker så är ju dom gammal lika bra som när dom kom. Gissningsvis så togs det sjukt mkt bra foton även 2008 liksom hur många som helst lovordade Gotama av årsmodell 2008. Med detta säger jag dock EJ att man inte ska försöka få så mkt ny teknik som möjligt till en så billig peng som möjligt. Bara att gamla saker inte blir värdelösa bara för att något nytt kommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp