Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 870876" data-attributes="member: 83225"><p>Priset är numera sänkt men fortfarande inte helt ok skulle jag säga. En ny Jester får man för 190 euro hos Conrad. Problemet är väl att skidan inte går att få tag i i den designen längre, men vad är ett rimligt pris på den? Jag tycker att detta är för dyrt men vad säger ni övriga, vad är ett rimligt pris på den S7an? (Har ett par själv som jag funderar lite på att kanske sälja)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 870876, member: 83225"] Priset är numera sänkt men fortfarande inte helt ok skulle jag säga. En ny Jester får man för 190 euro hos Conrad. Problemet är väl att skidan inte går att få tag i i den designen längre, men vad är ett rimligt pris på den? Jag tycker att detta är för dyrt men vad säger ni övriga, vad är ett rimligt pris på den S7an? (Har ett par själv som jag funderar lite på att kanske sälja) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp