Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 871409" data-attributes="member: 102471"><p>Han har agenturen. Men det kan ju vara hans "privata" skidor som säljs i detta fallet.</p><p></p><p>Personligen tycker jag det undergräver märkets trovärdighet även om man lägger ut annonser för märket man har hand om. Tex så skulle nog vi inte ens tänka på att ta in varken Ski Logik eller Faty-Pus i butiken jag jobbar i nu när man kan hitta nya eller nästa nya skidor från agenturen på freeride.se tex. </p><p></p><p>För övrigt har den som lade ut den understa annonsen också lagt ut splitternya skidor i höstas på freeride.se oxå. </p><p></p><p>Det roliga är väl att bägge inte vill lägga ut ett pris.</p><p></p><p>Så Pillard då jag äger alla mina testskidor tycker du att jag kan lägga ut de på freeride.se?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 871409, member: 102471"] Han har agenturen. Men det kan ju vara hans "privata" skidor som säljs i detta fallet. Personligen tycker jag det undergräver märkets trovärdighet även om man lägger ut annonser för märket man har hand om. Tex så skulle nog vi inte ens tänka på att ta in varken Ski Logik eller Faty-Pus i butiken jag jobbar i nu när man kan hitta nya eller nästa nya skidor från agenturen på freeride.se tex. För övrigt har den som lade ut den understa annonsen också lagt ut splitternya skidor i höstas på freeride.se oxå. Det roliga är väl att bägge inte vill lägga ut ett pris. Så Pillard då jag äger alla mina testskidor tycker du att jag kan lägga ut de på freeride.se? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp