Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 871637" data-attributes="member: 13863"><p>Tjaa! För mig som konsument är det bara bra om det läggs ut skidor av agenter/representanter/sponsrade etc. Inget problem, jag avgör ju själv om det är en bra deal eller inte ... Problemet är ju det som Hasse lyfter, förhållandet till butikerna och det är ju naturligtvis upp till var och en att göra den bedömningen! Jag fattar ärligt talat inte problemet!</p><p></p><p>Frågan är väl snarare att annonserna på Freeride är gratis och inte avsedda att nyttjas av den som driver en näringsverksamhet. En idé vore kanske att låta företag/näringsidkare annonsera enstaka "objekt" till en mindre kostnad (jmfr. blocket). Personligen tycker jag det skulle vara intressant om diverse demoskidor och annat dök upp här!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 871637, member: 13863"] Tjaa! För mig som konsument är det bara bra om det läggs ut skidor av agenter/representanter/sponsrade etc. Inget problem, jag avgör ju själv om det är en bra deal eller inte ... Problemet är ju det som Hasse lyfter, förhållandet till butikerna och det är ju naturligtvis upp till var och en att göra den bedömningen! Jag fattar ärligt talat inte problemet! Frågan är väl snarare att annonserna på Freeride är gratis och inte avsedda att nyttjas av den som driver en näringsverksamhet. En idé vore kanske att låta företag/näringsidkare annonsera enstaka "objekt" till en mindre kostnad (jmfr. blocket). Personligen tycker jag det skulle vara intressant om diverse demoskidor och annat dök upp här! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp