Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 871848" data-attributes="member: 58560"><p>Beroende på skick så kan du väl få det för dom, men ska du ha sålt dom fort så får du nog gå ner lite med tanke på åldern, samt att säsongen snart är slut.</p><p></p><p></p><p>Ja om du ska klanka skit på andra så kan du ju åtminstone stå för det i egen person.</p><p></p><p>Syftade du på "Sherlock Holmes" för att jag kunde gå in på din profil och se att det va ett nytt konto utan något alls, eller för att jag kollade priserna på sport-conrad? (om det va det senare så är det precis vad denna tråden handlar om...)</p><p></p><p>Va det de första så är det ju så att ditt konto är skapat inom 2 veckor och det enda du har gjort är att svarat i denna tråden. Så din uppfattning om att vi hånar andra på forumet är alltså idioti om du skapat den på bara 2 veckor...</p><p>Jag har iaf inte skapat ett inlägg enbart för personangrepp utan hållt mig till tråden.</p><p></p><p>Sen säga att jag hånar folk, du får gärna länka till några ställen där jag gjort detta. Så säg inte att jag är den som häller bensin. Du kan ju även länka till något ställe (utöver det som är över detta) där du inte har gjort ett personangrepp och faktiskt bidragit med något.</p><p></p><p>edit: Samt jag använde ordet "riktiga" och inte "riktigt", det är ett rätt vanligt ord även på internet. Det enda som är patetiskt är att du inte kan stå för det du skriver. Sen skiter jag i vem du är eller vad du heter, men att skapa ett konto bara för att sprida skit och dålig stämning är som sagt enbart patetiskt.</p><p></p><p></p><p>Du plockade ju en del poäng på reglerna iaf ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 871848, member: 58560"] Beroende på skick så kan du väl få det för dom, men ska du ha sålt dom fort så får du nog gå ner lite med tanke på åldern, samt att säsongen snart är slut. Ja om du ska klanka skit på andra så kan du ju åtminstone stå för det i egen person. Syftade du på "Sherlock Holmes" för att jag kunde gå in på din profil och se att det va ett nytt konto utan något alls, eller för att jag kollade priserna på sport-conrad? (om det va det senare så är det precis vad denna tråden handlar om...) Va det de första så är det ju så att ditt konto är skapat inom 2 veckor och det enda du har gjort är att svarat i denna tråden. Så din uppfattning om att vi hånar andra på forumet är alltså idioti om du skapat den på bara 2 veckor... Jag har iaf inte skapat ett inlägg enbart för personangrepp utan hållt mig till tråden. Sen säga att jag hånar folk, du får gärna länka till några ställen där jag gjort detta. Så säg inte att jag är den som häller bensin. Du kan ju även länka till något ställe (utöver det som är över detta) där du inte har gjort ett personangrepp och faktiskt bidragit med något. edit: Samt jag använde ordet "riktiga" och inte "riktigt", det är ett rätt vanligt ord även på internet. Det enda som är patetiskt är att du inte kan stå för det du skriver. Sen skiter jag i vem du är eller vad du heter, men att skapa ett konto bara för att sprida skit och dålig stämning är som sagt enbart patetiskt. Du plockade ju en del poäng på reglerna iaf ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp