Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 872267" data-attributes="member: 54815"><p>Nu skulle jag behöva lite prishjälp här.</p><p></p><p>Först har vi ett par Dalbello Krypton Pro Id, den med overlapping-innersko alltså. 10/11. Använda en knapp säsong (70 dagar idag). Alla tillbehör, inklusive lådan finns kvar. Nypris 5500 om jag inte minns fel.</p><p></p><p>Armada JJ. 185. Från 09/10. Med Axial 200 Free på (fått lära mig att den heter så och inte Axium 18). Slitna, men nyss planslipade med hyfsat gott resultat. Bindningen är i bra skick.</p><p></p><p>Völkl Gotama Jr från 09/10. Bra skick, lite slitna på ovansidan. 158 cm, full rocker. Marker Comp 14.</p><p></p><p>Atomic Twins från 08/09, 164 cm. Aldrig railade. Nån Atomic demo-bindning på. </p><p></p><p>Vore intressant att se vad ni tycker om dessa, de två senare förväntar jag mig inte så mycket för. </p><p></p><p>Har även ett par jävlit slitna Armada Alpha 2 182 om någon vill ha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 872267, member: 54815"] Nu skulle jag behöva lite prishjälp här. Först har vi ett par Dalbello Krypton Pro Id, den med overlapping-innersko alltså. 10/11. Använda en knapp säsong (70 dagar idag). Alla tillbehör, inklusive lådan finns kvar. Nypris 5500 om jag inte minns fel. Armada JJ. 185. Från 09/10. Med Axial 200 Free på (fått lära mig att den heter så och inte Axium 18). Slitna, men nyss planslipade med hyfsat gott resultat. Bindningen är i bra skick. Völkl Gotama Jr från 09/10. Bra skick, lite slitna på ovansidan. 158 cm, full rocker. Marker Comp 14. Atomic Twins från 08/09, 164 cm. Aldrig railade. Nån Atomic demo-bindning på. Vore intressant att se vad ni tycker om dessa, de två senare förväntar jag mig inte så mycket för. Har även ett par jävlit slitna Armada Alpha 2 182 om någon vill ha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp