Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 907567" data-attributes="member: 83225"><p>Ah, då är det väl bara att slänga ut dem nu då. Jag frågade om rimliga värden på dessa i somras men då var det bara PNyberg som sa nåt, nu kanske det finns lite fler här som har idéer. Pristips på ett par Howitzer, monterade med STH16 körda i typ 2 veckor förra säsongen och ett par S7 2010 monterade med Look PX 14 (Den snygga grafiken av Will Barras) körda 4 veckor ungefär? Bägge är använda och har lite smårepor men inget grövre alls och belagen på Howitzern är som cement så jag tror inte det går att repa dem alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 907567, member: 83225"] Ah, då är det väl bara att slänga ut dem nu då. Jag frågade om rimliga värden på dessa i somras men då var det bara PNyberg som sa nåt, nu kanske det finns lite fler här som har idéer. Pristips på ett par Howitzer, monterade med STH16 körda i typ 2 veckor förra säsongen och ett par S7 2010 monterade med Look PX 14 (Den snygga grafiken av Will Barras) körda 4 veckor ungefär? Bägge är använda och har lite smårepor men inget grövre alls och belagen på Howitzern är som cement så jag tror inte det går att repa dem alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp